Jak pro vás pracuji

Mirka Valašíková
realitní makléřka Chebsko a okolí

Práce makléřky

Jsem přesvědčená, a moje zkušenosti to potvrzují, že špičková prezentace nemovitosti je pro prodej za co nejlepší cenu klíčová. Vzbuzuje v potenciálních kupujících zájem a kladné emoce už před prohlídkou. Proto točím videoprohlídky, nechávám prostory fotit profi fotografem, prázdné nemovitosti nechám vybavit skutečným nebo virtuálním nábytkem, zájemce směřuji na prohlídkový den a nezapomínám u toho všeho ani na všechny zákonné povinnosti. 

Mirka Valašíková

realitní makléřka

Profesionální fotografie
Home staging

Znáte takové ty fotky nemovitostí, které vypadají jako z kalkulačky? Tak těch se ode mě nedočkáte. Budete nadšení, až uvidíte, jak váš domov dokáže vyfotit profesionální fotograf, se kterým spolupracuji. Není to o tom jen tak přijít a něco nějak “cvaknout”, je to trochu věda. A je to důležité proto, aby vaše nemovitost v inzerci potenciální zájemce zaujala a měli chuť si zavolat o termín prohlídky. Prázdné nemovitosti nebo určené k rekonstrukci navíc dokážu zatraktivnit pomocí tzv. home nebo virtual stagingu (znamená to, že se na fotku doplní skutečné nebo virtuální vybavení prostoru).

Videoprohlídky

Věřte nebo ne, ale statistiky ukazují, že video je dnes preferovanější než prohlížení fotek. Video vzbuzuje emoce a emoce při koupi nemovitosti hrají velkou roli. Navíc realitní portály upřednostňují nabídky s videoprohlídkou a zvýrazňují je oproti ostatním v seznamu inzerátů. A proto takřka u každé nemovitosti mně svěřené do péče točím videoprohlídku, abych vaši nemovitost ukázala v co nejlepším světle a zajistila tak co nejvíce zájemců. 

2D a 3D půdorysy

Považuji za naprostý standard, že prostor nechám vyměřit a znázorním místnosti a jejich orientaci vůči světovým stranám v trojrozměrném půdorysu. Takový půdorys je atraktivní a přehledný a lépe pomůže potenciálním kupujícím k utvoření ucelené představy o prodávané nemovitosti.

půdorys domu

Prohlídkový den

Věřte mi, že přednosti prohlídkového dne oceníte i vy. Za prvé šetřím váš čas i energii, protože se asi shodneme, že uklízet a připravovat nemovitost, ve které bydlíte, třeba každý druhý nebo třetí den, podle toho, jak zájemci o prohlídku volají, je víc než stresující. Za druhé je tu ale neopominutelný psychologický efekt takového prohlídkového dne: potenciální kupující ví, že je o nemovitost zájem a pomáhá jim to v rychlejším rozhodování. A za třetí víc vážných zájemců znamená co? Přece další benefit pro vás: možnost dát všem stejnou příležitost, aby ukázali, jak moc o nemovitost stojí a nechat je tak nabídnout vám vyšší kupní cenu.

Reklama na
sociálních sítích

Žijeme ve 21. století a musela bych sama sebe považovat za fosílii, pokud bych vaši nemovitost kromě internetových realitních serverů nepropagovala také na sociálních sítích jako jsou Facebook, Instagram a YouTube. Tyto sítě používají miliony Čechů a tráví na nich i více než dvě hodiny denně. Při propagaci vaší nemovitosti se spoléhám nejen na “organický dosah”, pomáhám mu také cílenou placenou reklamou. Tak se nabídka dostane k daleko více potenciálním zájemcům.

Aukce

Aukce je nejlepší možný výsledek prodeje vaší nemovitosti. Když se sejde více zájemců o koupi, jak nejlépe mezi nimi rozhodnout? Transparentní a spravedlivý nástroj je elektronická aukce. Každý z kupujících je předem prověřen, každý dostane svůj unikátní přihlašovací kód a každý má tak možnost přihodit na takovou kupní cenu, kterou je sám ochoten nabídnout. Nebudu vám nalhávat, že aukce proběhne u úplně každé nemovitosti, záleží také na dalších specifických okolnostech. Můžu vám ale slíbit, že vždy a bez výjimky udělám vše pro to, abyste za svou nemovitost dostali maximální možnou cenu.

aukce-picture (1)
fotka Mirky

Mirka Valašíková

realitní makléřka

kontaktujte mě

© Copyright 2022 – designed by DDPRODUKCE.CZ